- Sie befinden sich:
- Fachbücher
- »
- Pädagogik & Soziales
- »
- Chinese Characters and Vocabulary. For the Test of Chinese As A Foreign Language (TOCFL) in the Republic of China (Taiwan)
Pädagogik & Soziales
» weitere Bücher zum Thema
» Buch empfehlen
» Buch bewerten Produktart: Buch
Verlag:
disserta Verlag
Imprint der Bedey & Thoms Media GmbH
Hermannstal 119 k, D-22119 Hamburg
E-Mail: info@diplomica.de
Erscheinungsdatum: 11.2019
AuflagenNr.: 1
Seiten: 696
Sprache: Englisch
Einband: Paperback
Chinese Language Proficiency Tests with five language proficiency difficulty levels (TOCFL) in the Republic of China differ significantly from their counterparts in Mainland China (HSK). For a number of reasons, textbooks to prepare for the five different language proficiency difficulty levels of this test are difficult to obtain in Western countries. This book tries to fill the gap and helps the user prepare for all the five test levels by studying and training the essential vocabulary and traditional Chinese character items. A list of simplified character versions corresponding to their original traditional variants has been added to the end of the book.
Dr. Schmidt is a sinologist, linguist and theologian with extensive experience in foreign language teaching. He has a number of widely sold textbooks on Chinese language and related subjects to his credit.
weitere Bücher zum Thema
Neue Wege im Umgang mit Tod, Verlust und Trauer. Die Soziale Arbeit als Schlüssel zur persönlichen Entwicklung
ISBN: 978-3-96146-984-0
EUR 34,99
Gemeinsam ein gutes körperliches Wohlbefinden entwickeln. Kinder und ihre Bezugspersonen im Umgang mit Lebensmitteln
ISBN: 978-3-96146-982-6
EUR 34,90
Mediation als Haltung in der Schulsozialarbeit. Denkansätze für die Praxis
ISBN: 978-3-96146-980-2
EUR 34,99
Altersgerechte Arbeitsgestaltung für ältere Erwerbstätige. Arbeitsfähigkeit in der modernen Arbeitswelt erhalten und fördern. Konkrete Handlungsempfehlungen für die betriebliche Praxis.
ISBN: 978-3-96146-979-6
EUR 34,99
Antisemitismusprävention in der Grundschule und Sekundarstufe I. Geschichte, Ansätze, Konzeptformulierung und Lernmaterialentwicklung für Klassenstufe 4-6
ISBN: 978-3-96146-971-0
EUR 49,50
Zur Qualität der partnerschaftlichen Zusammenarbeit zwischen den Trägern der freien Jugendhilfe und den Trägern der öffentlichen Jugendhilfe
Eine Analyse des Zusammenhangs von Förderung und Partnerschaft